14 Haziran 2013 Cuma

Vanilya club haziran kutucuğu :)

selamlarrr! :)
uzun zamandır bloğa  yazamıyordum rahatsızlıklarımdan dolayı  bugün fırsatım varken ve hazır  vanilya club'ın kutusu gelmişken size haziran kutusunu tanıtmak istedim ben genel anlamda beyendim işte vanilya club kutusu...




Kutunun içeriği şöyle;
LCN krem fondeten(5ml)
CHI saç şekillendirici ( oda tester kaç ml olduğunu unuttum:) )
NUXE yüz peelingi ( tester)
NALISH NAIL tırnak stıckers (2 adet)
CHİNA GLAZE  oje (4 adet farklı renklerde)
DAVİDOFF parfüm (1.2ml)
kutu içeriğinin tamamı bu kadar şimdi tek tek inceleyelim :)
LCN fondöten le başlayalım ;
bana elen renk yumuşak bej olarak geçiyor suya dayanıklı,UV ışıklarına karşı korumaya sahip,kolay kolay giysilere etrafa bulaşma yapmayan ve nemledirici özelliğe sahip bir fondöten henüz denemedim ama en yakın zamanda deneyip burada fikrimi beyan edeceğim:)

CHI saç şekillendirici ;
özelliklerini ouduğumda tam ana göre dedim uzun süreli ve düzenli kullanımlarda saçın nemli olmasını sağlıyor ,sürekli düğümlenen saçları kolaylıkla açıp şekle girmesini sağlıyor  ince telli saçlara hacimli görünüm sağlıyor yapıyorda yapıyor kullanmadım ama eğer memnun kalırsam büyük boy siprişi veririm kesinlikle:)

                                                         NUXE yüz peelingi;
içeriğinde liçi , çeviz kabuğu ,rose damscena ve bitkisel gliserin bulunmakta ben denedim çok sevdim yüzüm yumuşaçık oldu genelde peeling den sonra yüzümde birahatsızlık hissederim ama bu peeling den sonra bu hiç olmadı...
                                                         
                                                         2 adet NALL STİCKER
                                Kullanırmıyım bilmiyorum ama kenarda dursun diyebilirim :)

4 adet CHİNA GLAZE  oje 
yakın arkadaşlarımın veya akrabalarımın kınalarında sürebileceğim cinsten ojeler tamamen sevdiğim renkler kullnırım büyük istimalle sevdim rrenklerini:D

VEEEE son olarak DAVIDOFF parfüm ,
kokusu ilk sıktığımda pek hoşuma gitmed ama sonra sonra sevdim kalıcı olmasıda çok güzel boyutunuda sevdim çantamda büyük parfüm taşımaktansa bunun gibi ufak parfümleri tercih ederim zor anlarda bir pıst yeter :)

Vanilya kutu böyleydi kızlar blogda her ay vanilya kutunun içeriğini anlatıcam artık sizlere 
okuduğunuz için TEŞEKKÜRLER .....

    LAZY  QUEEN......

0 yorum: