22 Ekim 2013 Salı

RİZE TATİLİ

Herkese merhabalar 
Aslında bu yazıyı çook önceden yazmam gerekiyordu fakat bazı aksilikler oldu o yüzden bu güne kısmet oldu neyse geç olsun güç olmasın :)
Ramazan bayramını Rize'de arkadaşlarımızla geçirme kararı almıştık bayramdan 1 ay önce kadar herşey planlandı nasıl gidiliceği kaçta gidiliceği bavullar vs. cuma günü yola çıkmak için sözleştik. Cuma sabahı işe uğrayıp erkenden eve geçmeyi planlıyorum ama planlar benim istediğim gibi olmadı malesef çok üzüldüğüm bir olayla karşı karşıya kaldım.Aniden rahatsızlandım ve hastanede soluğu aldım.Eşimde sağolsun hemen yanıma geldi tahliller tetkikler derken fazlaca yıprandım ağlamaktan gözlerim şişti ve doktor tatile gitmemizin pek uygun olmadığını ama yinede kararı bize bıraktığını söyledi. Hastaneden eve gelince istişare yaptık ve benim kafamı dağıtmam için en iyi yolun Rize'ye gitmek olduğuna karar verdik ve akşam geç saatte yollara düştük. 
Uzun yolculuğa arabayla gitmeyi pek sevdiğim söylenemez rahatsızda olduğumiçin yolun nerdeyse tamamını uyuyarak geçirdim(toplamda 12 saat sürdü rizeye gitmemiz düşünün :D )
Veee Rize'ye ilk giriş o muhteşem çay kokusu bizi bizden aldı diyebilirim.
Rizede çok fazla gezdik 10 günlük bayram tatilini dolu dolu geçirdik diyebilirim o yüzden kısımlara ayırarak blogda yazmayı tercih ediyorum diğer post ta görüşmek üzere
 Herkese sevgiler :)

6 yorum:

Unknown dedi ki...

merhabalar izleyici butonu göremedim..
http://morasaleti.blogspot.com/

Unknown dedi ki...

blogger da yeni sayılırım o yüzden tam oturtamadım ama oturtmaya çalışıyorum :)

Unknown dedi ki...

Yardım ister misiniz?

Unknown dedi ki...

hayır diyemicem :)

Unknown dedi ki...

Yerleşim-gadged ekle-diğer gadgedler-izleyici butonu sırasını takip edin..
Birde kelime doğrulaması az yorum almanıza sebeb olur kaldırmak için
ayarlar-yorumlar-kelime doğrulaması sırasını takip edin..
kolay gelsin :)

Unknown dedi ki...

teşekkür ederim:)