14 Ağustos 2014 Perşembe

ikea beyaz avizeyi keçe ile renklendirme :)


Herkese merhaba ^_^ bu yazıda benim bu günlerde en büyük heyecanım olan içimdeki kıpırtıların sebebi kızımın odası için yaptığım bir çalışmayı detaylarıyla anlatıcam umarım sizede fikir olur ^_^
Kızımız henüz yolda doğmadı ama hem ilk bebeğin heycanı hemde içimdeki süs merakı dolayısıyla bir türlü aklım boş durmuyor sürekli birşeyler düşünüp uygulamak istiyorum kendimi alamıyorum desem yeri var yani  ^_^ Neyse Zeynep Rana'nın (buarada  kızımın ismi böyle olucak ) odasındaki avize daha eve ilk taşındığımız zaman alınmıştı bu odayı daha önce ıvır kıvır odası olarak kullanıyorduk. Odayı doldurdukça avize gözüme fazla sönük geldi bende işe el attım eldeki malzemeleri kullandım hadi şimdi nasıl yapmışım resimlere geçelim ^_^


Öncelikle internetten bulduğum kelebek kalıplarının çıktısını alıp kesim için hazırlarım ve ince keselerin üstüne yerleştirip keçeleri  kesttim

 Daha sonra biri büyük biri küçük kelebeği üstüne koydum ben iki farklı renk kullandım keçeler de dilerseniz bir renk daha ekleyebilirsiniz tabi
daha sonra kebekleri ortadan ikiye katladım ve gene tam ortasına gelicek şekilde misina ile diktim


sadece bir yerden diktim tam ortası olmasına dikkat ettimki açıldığında hoş bir görüntü ortaya çıksın diye
Bu işlemi toplam 15 kelebekle yaptım siz isteğinize göre daha fazla veya daha az yapabilirsiniz göz zevkinize bağlı bir durum
Avizeyi yıkayıp iyice kuruladım ve daha sonra silikonla yapıştırma işlemine geçtim 6 adet avizenin gövdesine gelicek şekilde serpiştirerek yapıştırdım

en son olarakta sarkıt şekilde olmasını istediğim için misina ile 11 tane kelebeği 3 kısıma ayırarak üst üste diktim ve yarım incilerde avizeye yapıştırdım işte sonuç ^_^


Çok beğendiğim bir iş oldu sevdiği birine bişiler yapmanın mutluluğu içersindeyim başka bir yazıda görüşmek üzere ^_^

0 yorum: