4 Ağustos 2014 Pazartesi

kitap yorumu ; bukre, menekşe kokulu hikayeler, aynı yıldızın altında

                               
 3 kitap yorumu ile sizinleyim beni çok garip adetlerim var durup durup böyle 3-4 kitabı bir haftada okuma gibi mesela bu 3 kitapta benim okuyacağım türde kitaplar değildi ama değişikliğin ara sıra iyi geleceğini düşünüyorum iyide oldu sanki :)



                                                                       BUKRE

Kitabı almamak için çok direndim fakat merakıma yenik düştüm itiraf ediyorum benim okudum tarzda bir kitap değil, ama bazen değişiklik iyi oluyormuş bunuda öğrendim :)
Bukre'yi sevdim güzel bir kitap ama bukre'de selim'de fazlasıyla depresyona meyilli oldukları için başlardaki konuşmaları beni biraz sıktı diyebilirim. Fakat sonucu mükemmel bağlamış Kahraman Tazeoğlu tebrik ediyorum bayıldım hatta hüngür hüngür ağladım desem abartmam heralde kısaca çok başarılı buldum sizlerede tavsiyem benim gibi sürekli cinayet gerilim polisiye kitapları okuyan biri iseniz çekincelerinizi bir kenara atın ve okuyun bu kitabı derim :)


                                                  MENEKŞE KOKULU HİKAYELER

Rengine ve kokusuna bayılarak aldım kitabı itiraf ediyorum ambalajı çekti beni :) İçeriğindeki çoğu hikayeyi bir şekilde bir yerlerde okumuştum yani kitabın neredeyse çoğu benim bildiğim hiyakelerle doluydu tabi hepsinin bir kitapta olması  hoş. Kendini kitap okumaya alıştırmaya çalışanlar için bu tür de kitaplar öneririm hem sıkılmazsınız hemde sizi yormaz böyle böyle kademe kademe ilerleyenler için bir basamak niteliğinde kitap güzel tavsiye ederim...

                                                                  AYNI YILDIZIN ALTINDA

Bay Green'nin bir başka kitabını da okumalıyım dedirtti bana bu kitap çok güzel gerçekten. Akıcı, duygusal, düşündürücü, anlamlı sonu düşündüğüm gibi olmadı ama her ne olursa olsun çok iyiydi kitabı okurken yanınıza birde kağıt havlu almanızı da tavsiye ediyorum...
                                                                                           Başka bir postta görüşmek üzere ;)

0 yorum: