15 Ağustos 2014 Cuma

Lavanta kesesi yapımı

Heyecan heyecan bebek heyecanı gerçekten çok başka bir duyguymuş sürekli aklında bişiler yapma isteği ampüller yapnıp duruyor yada en azından benim için öyle ^_^ Kızım olacağı için elim hep pembelere gidiyo ama çekimine kapılıyorum desem yeri var insan kendini o minik pembe şeyler alamıyor ^_^
 Neyse konuyu çok dağıtmadan meseleye gelelim çok kalabalık bir aileye sahibim çok şükür hastane odasında ve 40 mevlütünde dağıtılıcak şekerleride ben yapmak istedim el emeği göz nuru olsun diye şekerler için şuan erken olduğunu düşündüm ve 40 mevlütünde dağıtmak için lavanta kesesinin uygun olucanı düşündüm keseler içindaha erken diceksiniz ama ben toplamda 60 adet yapıcağım için daha fazla ağırlaşmadan en azından bir kısmını yapmak istedim işte yapılışı ;

iki çeşit kumaşa uyguladım dikdörtgen şekilde kestim ve yanlarını makina ile diktim sonrasında
içini elyafla doldurdum ve üstüne aktardan almış olduğum lavantaları döktüm

en son olarak da baş kısmını bağlayıp desenli olanları kurdale ile sade olanları da güpürle süsledim
işte bukadar basit bir çalışmadan bu kadar şık keseler çıktı çokda güzel oldu henüz 35 adet yapabildim daha fazla yapmam lazımmmm ^_^ sizde bebeklerinize yada evde dolaplarınızın içine böyle güzel lavanta keseleri yapıp renk katabilirsiniz....
 Diğer yayınlarda görüşmek üzere takipte kalın  ^_^

0 yorum: